جدول قیمت لمینت و کامپوزیت دندان ثابت و متحرک در جهان و ایران ویزه عید 1403

کانتورینگ کامپوزیت متحرک اسنپ اسمایل چیست روکش دندان اسنپ اسمایل دوپکا کجا بخریم

جدول قیمت لمینت و کامپوزیت دندان ثابت و متحرک در جهان و ایران ویزه عید 1403

کانتورینگ کامپوزیت متحرک اسنپ اسمایل چیست روکش دندان اسنپ اسمایل دوپکا کجا بخریم

ماندگاری لمینت دندان موقت چند سال تعیین شده است

لمینت متحرک دندان مواد بسیار نازک و با ماندگاری بالایی هستند که با کمک خمیر مخصوص ساخته می شوند تا سطح خارجی دندان ها را بپوشانند و با به حداقل رساندن عوارض ظاهر آن ها را بهبود بخشند. همانطور که در فیلم های مختلف مراحل نصب لمینت دندان متحرک  مشاهده کرده اید، شما باید در خانه قالب گیری را انجام بدهید و خودتا شخصا برای خود لمینت بسازید و از ان استفاده نمایید.


ماندگاری لمینت دندان موقت چند ماه است





ماندگاری لمینت دندان موقت چند ماه است :


طول دوره تعویض لمینت یا لمینت سرامیکی بر اساس مراجع علم دندانپزشکی بین  15 سال است و به مراقبت و نگهداری از بیمار و کیفیت درمان بستگی دارد. در مورد لیمنت متحرک فرق دارد این محصولات زیبایی قیمت بسیار پایینی دارند پس عمرشان هم کوتاه تر است و معمولا اگر همیشه استفاده شود عمری حدود یک سال و اگر کمتر طبیعتا عمرش بیشتر خواهد شد پس بستگی به میزان استفاده شما خواهد داشت.




چیکار کنیم لمینت متحرک دندان زرد نشود



چیکار کنیم لمینت متحرک دندان زرد نشود :


خمیر لمینت متحرک دندان همانند دندان شما میباشد و طبیعتا اگر مواد غذایی رنگی استفاده نمایید و بهداشت و شستشو دندان را هم انجام ندهید طبیعتا خمیر زودتر رنگش زرد خواهد شد و کیفیت خود را از دست خواهد داشت بهترین راه این است که مواد غذایی رنگی با این محصول استفاده نشود و سعی کنید در موقع غذا خوردن از این محصول استفاده نکنید و حتما در خانه غذا بخورید و امتحان کنید ببینید اصلا باهاش راحت هستید یا خیر و بعد برای بیرون از خانه استفاده شود  .



ایا لمینت متحرک دندان جنسش همانند لمینت ثابت است:

خیر لمینت ثابت مثل سرامیک یا کامپوزیت از جنس با کفیت است این ونیر ها به صورت تکه تکه روی دندان شما قرار میگیرند و به سادگی از روی دندان شما خارج نمیشوند و قیمت بسیار بالا و کمر شکنی دارند اما  لمینت اسنپ اسمایل قیمتی صد هزار تومانی دارد که نباید این با این قیمت که از بسیاری از مواد غذایی ارزان تر است  توقع لمینت های چند میلیونی لوکس را داشته باشید.




سخن پایانی :


 همانطور که می دانید لمینت متحرک لایه هایی همرنگ با دندان ها هستند که برای اصلاح رنگ یا طرح دندان ها روی آن قرار می گیرند. امروزه این روش به عنوان یکی از ارزان ترین زیبایی دندان به شمار می رود. این روش طراحی لبخند فاصله، شکل، رنگ و شکل بین دندان ها را اصلاح می کند و یا معمولا برای ایجاد لبخند هالیوودی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد